Reklamacja
Proces reklamacji towaru u nas jest bardzo prosty, szybki i zajmuje tylko kilka kliknięć. Proszę postępować zgodnie z instrukcjami i poniżej wybrać opcję „Zareklamować towar”.
-
W formularzu podaj numer zamówienia i adres e-mail oraz wybierz sposób rozwiązania reklamacji. Zwrotną przesyłkę opłacamy my, jeśli jako sposób zwrotu wybierzesz opcję: „Odwiozę towar do oddziału przewoźnika” i wybierzesz dowolny punkt odbioru DHL.
-
Umieść biżuterię w pudełku prezentowym z logo, które otrzymałeś przy dostawie. Jeśli nie masz już pudełka, użyj innego opakowania, które ochroni biżuterię w czasie transportu.
-
Do biżuterii dołącz kopię dowodu dostawy z numerem zamówienia lub po prostu kartkę z numerem zamówienia, co pozwoli nam przypisać twoje zgłoszenie do właściwego zamówienia.
-
Wybierz bezpieczny sposób pakowania i wysyłki, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia lub zaginięcie podczas doręczenia.
-
Gdy tylko towar do nas dotrze, reklamację niezwłocznie rozpatrzymy.
-
Z góry przepraszam za niedogodności związane z naszym towarem. Zapewniamy, że zajmiemy się twoją reklamacją i dołożymy starań, aby wszystko szybko naprawić do pełnej satysfakcji z zamówienia.
-
Jeśli chcesz reklamować, zwrócić lub wymienić towar w firmie MAJYA JEWELRY, s.r.o., nie wysyłaj go za pobraniem, ponieważ takie przesyłki nie będą przyjmowane i zostaną odesłane z powrotem. Nie wysyłaj także towaru do paczkomatów ani punktów odbioru. Do wysyłki użyj następującego adresu: MAJYA JEWELRY, s.r.o., Průmyslová 989/12a, 747 23 Bolatice, Czech Republic.