Reklamacja
Proces reklamacji towaru u nas jest bardzo prosty, szybki i wymaga zaledwie kilku kliknięć. Postępuj zgodnie z instrukcją i wybierz opcję „Zgłosić reklamację zamówienia”.
-
W formularzu wpisz numer zamówienia oraz adres e-mail i wybierz sposób rozpatrzenia reklamacji. Za transport powrotny płacimy jeżeli jako transport powrotny wybierzesz opcję: „Przynosisz to do oddziału” i wybierzesz dowolny punkt odbioru.
-
Umieść biżuterię w pudełku prezentowym z logo, które otrzymałeś przy dostawie. Jeśli nie masz już pudełka, użyj alternatywnego opakowania, które zabezpieczy biżuterię podczas transportu.
-
Do biżuterii dołącz kopię dowodu dostawy z numerem zamówienia, lub wystarczy kartka z numerem Twojego zamówienia, co umożliwi nam przyporządkowanie Twojego zapytania do prawidłowego zamówienia.
-
Wybierz bezpieczną metodę pakowania i dostawy, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia lub straty podczas dostawy.
-
Gdy tylko towar do nas dotrze, niezwłocznie zajmiemy się reklamacją.
-
Z góry przepraszam za kłopoty z naszym towarem. Zapewniamy, że zajmiemy się Twoją reklamacją i postaramy się wszystko szybko naprawić, aby maksymalnie zadowolić Cię z zamówienia.