Niniejsze Zasady będą dostępne przez cały okres trwania Akcji na stronie internetowej
www.majya.pl.
W sprawach związanych z Akcją można kontaktować się z Spółką także za pośrednictwem adresu e-mail lub numeru telefonu podanych na stronie
www.majya.pl.
Udział w Akcji jest dobrowolny. Uczestnictwo oznacza akceptację Zasad i zobowiązanie do ich przestrzegania. Prawa i obowiązki wynikające z Akcji, niewskazane w Zasadach, regulują przepisy prawa Republiki Czeskiej.
Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Akcji lub czasu jej trwania bez podania przyczyn i bez wypłacania rekompensat, bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Klientów. Każda zmiana Zasad lub Akcji zostanie ogłoszona w taki sam sposób jak niniejsze Zasady. Zmiany będą wprowadzane wyłącznie ze względów nadzwyczajnych, w szczególności w reakcji na okoliczności pozostające poza kontrolą Spółki, w tym ze względów technicznych lub prawnych, z zachowaniem dążenia do minimalizacji skutków dla Klientów.
📋 Reklamacje i zwroty towarów:
Do realizacji praw z tytułu wadliwego wykonania (reklamacji) w przypadku towarów w ramach tej Akcji stosuje się obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę nr 89/2012 Dz.U. Kodeks cywilny w brzmieniu obowiązującym, ustawę nr 634/1992 Dz.U. o ochronie konsumentów w brzmieniu obowiązującym oraz obowiązujący regulamin reklamacyjny Spółki.
W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Klient otrzyma zwrot ceny zakupu, a odstąpienie od umowy następuje na wszystkie produkty zakupione w ramach Zakupu. Jeśli Klient zwróci jeden z płatnych produktów, jest obowiązany również zwrócić produkt otrzymany gratis. Jeśli Klient reklamuje jeden lub oba płatne produkty z żądaniem zwrotu zapłaconej kwoty, jest zobowiązany zwrócić produkt gratis.
W przypadku żądania wymiany produktu otrzymanego za darmo na inny produkt, cena żądanego produktu nie może przekroczyć ceny najtańszego z pierwotnie zakupionych i opłaconych produktów. Jeśli cena żądanego produktu będzie wyższa, klient jest zobowiązany do zapłaty różnicy między ceną żądanego produktu a ceną tego najtańszego opłaconego produktu.
Rabaty i inne korzyści w ramach tej Akcji nie mogą być łączone z innymi rabatami lub promocjami.
Organem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w związku z udziałem Klienta, będącego osobą fizyczną – konsumentem, w tej Akcji jest
Česká obchodní inspekce, na stronie (
www.coi.cz) której Klient znajdzie informacje o sposobie i warunkach pozasądowego rozwiązywania sporów. Procedura ta może zostać wszczęta wyłącznie na wniosek Klienta, jeśli nie uda mu się rozwiązać sporu bezpośrednio ze Spółką. Formularz wniosku o wszczęcie postępowania jest dostępny na stronie internetowej České obchodní inspekce.